beantwoord

Mijn abonnementskosten in mijn overzicht kloppen niet.

  • 21 August 2023
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo,

Ik heb een NS Flex abonnement Dal Voordeel. Alleen in mijn overzicht van de kosten deze periode staat een heel ander bedrag, namelijk die van mijn vorige abonnement (Altijd Voordeel). Nu heb ik dit abonnement al een maand geleden gewijzigd en afgelopen maand stond het juiste bedrag hier, maar nu niet meer? Moet ik hier iets mee doen? 

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 21 August 2023, 21:32

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Deze widget heeft nooit goed gewerkt en toont regelmatig onjuiste abonnementskosten, in het bijzonder na een abonnementswissel. Gewoon negeren, de juiste bedragen zullen gefactureerd worden.

Reputatie 4

Deze widget heeft nooit goed gewerkt en toont regelmatig onjuiste abonnementskosten, in het bijzonder na een abonnementswissel. Gewoon negeren, de juiste bedragen zullen gefactureerd worden.

reiskosten kloppen wel meestal alleen Abonnement moet je niet naar kijken op je factuur staat duidelijk juiste kosten van Abbonnement

Badge +3

Welkom @Antupi 

Je factuur zal wel kloppen, dus let vooral niet op wat er in die Mijn NS ‘widget’ (in de NS app of Mijn NS website) staat inderdaad.

Bij mij staat er al een tijdje 30 september als volgende factuurdatum (bij twee accounts, kan geen toeval zijn eigenlijk)

Terwijl ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet dat ik 25 augustus en 9 september gewoon een fatuur/incasso krijg,

Oh nee wacht.. het kan nog gekker!

Ze zijn gek geworden bij de NS, doe maar gewoon de 25 augustus ie maandelijkse mail (en eventuele incasso). Wat er op 18 september loos is zien we te zijner tijd wel.. 😫

Dat ik op 16 augustus € 0,00 betaald heb klopt al bijna helemaal, want dat was wegens OV-fiets activeren op een ov-chipkaart nummer, en dat kost je toch echt 1 cent via iDeal of zo 😂

 

Het zij zo, en zonder factuur géén incasso heeft men ooit beloofd… 😴💤

Dat was in een archief topic, over OV-fiets maar toch wel relevant

 

Reageer