Skip to main content

Mijn factuur klopt niet

  • September 13, 2024
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Beste,

 

De tarief op mijn abonnement klopt niet. Ik kreeg 1e maand korting. Ik moest in plaats van 34,95, maar 17,47 betalen. Op de factuur staat nu 34,95. 

 

Zou u daar naar kunnen kijken en terugkoppeling kunnen geven?

 

Alvast bedankt.

4 reacties

  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 13, 2024

Overigens is dit mijn factuurnummer 430017079293


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • September 13, 2024

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • September 13, 2024

Ik vermoed dat er wat overlap is ontstaan met misschien nog een 3e maand, maar daar zou ik dan inderdaad even contact over opnemen met de klantenservice.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • September 13, 2024

Als het goed is staat de korting als aparte regel op je factuur.