beantwoord

Mijn factuur verzetten naar de eerste van de maand

  • 11 November 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Heb vorige maand abonnement “ Altijd voordelig” genomen en zag dat het de 16e wordt afgeschreven en dat is prima maar zou graag willen dat het de 1e van elke moment word afgehaald komt me beter uit met andere kosten dan heb ik het in 1 geheel

icon

Beste antwoord door Rene74 11 November 2023, 09:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dat kan helaas niet. De dag van de maand waarop u het abonnement in hebt laten gaan, is ook de maandelijkse incassodatum (soms een dag eerder of later in de praktijk). 

 

Reputatie 4

Heb vorige maand abonnement “ Altijd voordelig” genomen en zag dat het de 16e wordt afgeschreven en dat is prima maar zou graag willen dat het de 1e van elke moment word afgehaald komt me beter uit met andere kosten dan heb ik het in 1 geheel

dat kan alleen moet je ns flex geheel stopzetten dan langs de automaat gaan om definitief stopt zetten en dan op nieuwe datum weer ns flex aanvragen op eerste van de maand weer ophalen om activeren  

Dat kan helaas niet. De dag van de maand waarop u het abonnement in hebt laten gaan, is ook de maandelijkse incassodatum (soms een dag eerder of later in de praktijk). 

 

 

Reageer