Mijn NS abonnement inloggegevens werken niet meer | NS Community
beantwoord

Mijn NS abonnement inloggegevens werken niet meer

  • 14 May 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Ik had een mijn.NS account. Omdat ik mijn pasword niet meer wist heb ik getracht een nieuw pasword aan te vragen. Echter, na opgeven van mijn emailadres krijg ik geen respons c.q. link waarmee ik een nieuw pasword kan creëren. 

Intussen heb ik maar een nieuw account aangemaakt. Dat werkt goed met mijn oude inloggegevens, echter de hele historie van mijn oorspronkelijke account zijn verdwenen. T/m de factuur over april / mei die ik onlangs heb gekregen. Contact opnemen met NS kan niet. Er is geen emailadres cq klantenservice waarmee ik contact kan opnemen.

Wat nu toe doen?

 

Wilt u contactopnemen via ir.m.kaptein@protonmail.com ?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 14 May 2022, 10:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Martinus Kaptein,

Hiervoor zul je toch echt contact op moeten nemen met de klanteNService, wat zeker wel kan, alleen niet per e-mail. Ze zijn bereikbaar per telefoon, chat, Facebook of Twitter.

Reageer