Mijn NS Flex-contract is beëindigd, maar ik ben niet eens aan het opzegproces begonnen. Ik heb de Dal Vrij net 3 dagen geleden gekocht en het product is nu op, hoewel ik het volledige bedrag heb betaald. Mijn theorie is dat omdat ik net de Dal Voordeel Oost Bus Jaar heb gekocht met dezelfde OV-chipkaart en deze 2 producten niet goed samen gaan. Wat kan ik nu doen om het product terug te krijgen? En als ik dat niet kan, krijg ik dan mijn ongebruikte dagen in Dal Vrij terug?
beantwoord
Mijn NS Flex wordt beëindigd zonder dat ik het doe
Beste antwoord door Daniel
Je Dal Vrij zal niet beëindigd zijn, maar slechts niet meer werken. Overigens voor het eerst dat ik lees over een conflict waar flex niet meer werkt door een ander abonnement, meestal is het andersom.
De combi die je hebt kan wel op één kaart trouwens, maar dan moet je even contact met NS klantenservice opnemen om het BTM deel van Flex stop te laten zetten. Dan reis je vervolgens op rekening met de trein en op saldo met korting met de bus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.