beantwoord

Mijn NS privé account en Mijn Zakelijk account - activeren (login) van NS business card en combineren in 1 account - aanpak

  • 29 July 2023
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, ik gebruik privé een OV-chipkaart en deze is gekoppeld aan een Mijn NS account. Nu krijg ik van mijn werkgever een NS business card. Ik heb een mail ontvangen met een link om mijn zakelijk account te kunnen activeren. Gebruik ik nu mijn bestaande login (van Mijn NS) of dien ik een nieuwe login (email + password) in te stellen? En in geval van het laatste, hoe krijg ik dit dan gecombineerd in 1 account? Hoor graag. Groet, Tijl 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 29 July 2023, 15:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Tijl en welkom bij de NS Community! 

Deze accounts staan los van elkaar. Voor het zakelijke gedeelte, maak je dus een nieuw account aan. Jouw zakelijke account en privé account kunnen niet gecombineerd worden in één account.

Badge +3

Op zich is het geen probleem om een Business Card te koppelen aan je privé-account, maar je kunt dan niets wijzigen en ook geen facturen inzien.

De zakelijke account activeren zou wel eens lastig kunnen zijn, als die mail gestuurd is naar hetzelfde adres wat je privé al gebruikt.

Reageer