Ik krijg een foutmelding als ik inlog en mijn producten wil inzien/kan producten niet laden, kan hierdoor mijn abonnement niet wijzigen in NS dal, wat ik graag voor morgen zou willen doen om met korting te kunnen reizen. Wanneer is de verwachting dat dit probleem is opgelost?
Bladzijde 1 / 1
Hoi CorienvdS,
Je kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Zij kunnen de storing niet oplossen, maar wel je abonnement wijzigen.
Dit probleem komt al weken voor. Zie voor wat je nu het beste kunt doen het advies van
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.