Skip to main content
beantwoord

Minimumduur Flex abonnement

  • 18 June 2024
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Vandaag (18 juni 2024) heb ik mijn Flex Dal Voordeel weer eens omgezet naar Flex Basis.

In een van de twee standaard bevestigingsemails staat nu de volgende tekst:

"Abonnement na één maand opzegbaar
Opzeggen kan op elk gewenst moment na de eerste abonnementsmaand. Dat is eerste kalendermaand na de ingangsdatum. Uw abonnement eindigt dan direct na opzegging. Wijzigt u het abonnement, dan geldt opnieuw een wachtperiode van één kalendermaand waarin opzeggen of wijzigen niet mogelijk is."

Wat bedoelt NS met kalendermaand?

 

2 reacties

Badge +3

Daarmee bedoelt NS dat het wijzigen van een abonnement pas weer kan vanaf dezelfde dag van de volgende maand. Iemand die op 18 juni zijn abonnement wijzigt van NS Flex Dal Voordeel naar NS Flex Dal Vrij, om maar een voorbeeld te noemen, kan dat vanaf 18 juli weer wijzigen in een ander abonnement.

Merk op dat deze wachttijd niet geldt na een wijziging naar NS Flex Basis. Dan kan direct weer gewijzigd worden naar een ander abonnement. U hoeft dus nu geen maand te wachten om weer NS Flex Dal Voordeel, of een ander NS Flex-abonnement, te kunnen nemen.

Reputatie 4

Vandaag (18 juni 2024) heb ik mijn Flex Dal Voordeel weer eens omgezet naar Flex Basis.

In een van de twee standaard bevestigingsemails staat nu de volgende tekst:

"Abonnement na één maand opzegbaar
Opzeggen kan op elk gewenst moment na de eerste abonnementsmaand. Dat is eerste kalendermaand na de ingangsdatum. Uw abonnement eindigt dan direct na opzegging. Wijzigt u het abonnement, dan geldt opnieuw een wachtperiode van één kalendermaand waarin opzeggen of wijzigen niet mogelijk is."

Wat bedoelt NS met kalendermaand?

 

alleen bij betaalde ns flex duurt een 1 kalendermaand van ns flex basis kun je elke moment naar een betaalde flex abonnement nemen dan gaat duur van 1 maand in en ken je na maand weer wijzigen naar basis of naar duurde abonnement bij voorbeeld je zet 20 juni abbonnement naar dal voordeel dan ken je op 20 juli weer omzetten naar basis 30 kalender maand

Reageer