Ik heb zojuist op een bestaand OV Chipkaart een abonnement afgesloten maar zie deze niet terug
in mijn NS, er stond wel dat deze per 10 juli ingaat maar heb ook geen bevestiging ontvangen van de betaling, wat nu?
Ik heb zojuist op een bestaand OV Chipkaart een abonnement afgesloten maar zie deze niet terug
in mijn NS, er stond wel dat deze per 10 juli ingaat maar heb ook geen bevestiging ontvangen van de betaling, wat nu?
heb je hem opgehaald bij ns dan duurt het uur dat zichtbaar is op je ns account normaal gesproken bij wijziging krijg je twee mails met aanvraagd en Bevestig mail als voor eerst ns flex gaat gebruiken moet je langs een automaat op op te laten wacht nog paar minuten kom je niet Uit dan kan beste even contact met klantenservice die zijn 24/7 per dag bereikbaar
Welkom bij de NS Community!
Je zou bij een automaat (supermarkt, station, etc.) even kunnen kijken of er iets klaar staat om op je kaart te laden. Gebeurt wel vaker dat e-mails vertraagd aankomen, of in de spam belanden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.