beantwoord

niet gereisd, toch geld af, abbo ook opgezegd

  • 2 February 2024
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb sinds 26 december niet meer mijn ov pas gebruikt. Ook heb ik 11 januari mijn abonnement opgezegd. Toch wordt er deze week weer geld afgeschreven. Ongeveer 13 euro. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 2 February 2024, 21:57

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond Joellevanapril, Welkom op de NS community!

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook op X. Zij kunnen meekijken met de factuur.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al de factuur van deze afschrijving bekeken? Die kun je vinden in je betaaloverzicht in je MijnNS account. Bij Flex wil het wel eens gebeuren dat het wat langer duurt voor reizen in je reisoverzicht staan (soms wel 3 weken), als dat zo is kunnen ze ook op een latere factuur komen. Een reis die voor 26 december gemaakt is kan op die manier zo laat zichtbaar zijn geworden dat die niet meegenomen is op de januari factuur maar nu pas op die van februari. Op blad 2 van de factuur kun je zien welke reizen er zijn meegenomen op de factuur. 

Zo werd bij mij eens een reis van begin juli na 3 weken pas zichtbaar in de reishistorie en werd niet meegenomen op de factuur van begin augustus maar pas op die van begin september. Ik had toen ook geen andere reizen gemaakt en mijn abonnement gewijzigd naar het gratis Flex Basis. 

Reputatie 7
Badge +3

Wordt er geld afgeschreven of juist bijgeschreven ivm vooruitbetaalde abonnementsgeld?

Heb jij jouw factuur al bekeken?

Reageer