beantwoord

Niet in of uit geschekt

  • 16 February 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Omdat ik op mijn telefoon een waarschuwing kreeg dat sommige apps waaronder die van de NS al lang niet waren gebruikt heb die na gekeken op die van de NS stond voor de datum 9 Oktober 2022 dat er twee maal niet was in of uitgeschekt en er een bedrag van €61.50 en een bedrag van €26.50 is afgehouden. Ik snap niet waarom wij Mijn Vrouw en ik Zijn al 3 jaar niet met de trein gereist alleen door het station gelopen om van de Bushalte Eindhoven naar de binnenstad te gaan. Dus de vraag hoe Kan dit

Allebij hebben we een abbonnement NS Knip op de OV chipkaart staan

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 February 2023, 11:01

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Volgens mij is dit een onduidelijke manier om de jaarlijkse kosten voor het abonnement en de Keuzedagen weer te geven. Het gaat dus niet daadwerkelijk om een gemiste check-uit.

Als u het zeker wilt weten, dan kunt u hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Deze community is namelijk bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen, en wij kunnen vanzelfsprekend niet in uw klantgegevens en reishistorie kijken.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer