Skip to main content

Goedemorgen,

Zojuist heb ik een factuur ontvangen van mijn weekendabbonement. Dit is €35 euro per maand, maar er staat ook €30,40 op voor mijn reis op vrijdagmiddag 18 oktober, dit lijkt mij niet te kloppen. Aangezien ik op mijn weekendpas heb gereisd, ik heb ingecheckt voor de reis van 13.49-16.44 Groningen-Boxmeer. Ik hoor graag van u terug.

Met vriendelijk groet,

Floor Reijerse

Betaalt u 34,95 euro voor NS Flex Weekend Vrij? Daarbij krijgt u geen korting buiten het weekend. En dan lijkt de prijs die in rekening gebracht is, mij correct. Wellicht ten overvloede: met NS Flex Weekend Vrij reist u op vrijdag gratis vanaf 18.30 uur.

Als u buiten het weekend met korting wil reizen in de daluren, is dat een optie die u bij de aanschaf moet selecteren. U betaalt daarvoor dan 3,40 euro per maand extra.

Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens. Wilt u hierover spreken met een medewerker van NS, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Het Weekend Vrij abonnement is geldig vanaf vrijdagavond 18:30 uur. Bij een incheck om 13:49 uur wordt de reis dus gewoon berekend. 


Reageer