Hi, ik heb afgelopen zondag het Kids vrij abonnement van mijn zoontje opgezegd. Ik heb keurig een mail van de NS gekregen met beeindiging op 14 januari. Om er nu een NS flex abonnement op te zetten, moet eerst de ov-chipkaart verlost worden van het Kids vrij abonnement. Nu ben ik al twee dagen bezig om dat voor elkaar te krijgen. Gebeld en gechat met de klantenservice, maar het bekende kluitje riet verhaal. Eerst zou mijn browser het niet goed doen, vervolgens moest ik kaartautomaat om daar het kids vrij abonnement daadwerkelijk van de kaart te verwijderen. Dat bleek niet te kunnen. Toen was het advies om 24 uur te wachten (waarop eigenlijk?) en vanavond stond nog steeds het kids vrij abonnement op de kaart. In mijn NS staat dat ik een kaart heb zonder een abonnement; als ik vervolgens dat nummer opgeef bij het aanvragen van het NS flex abonnement, krijg ik de foutmelding dat de kaart al voorzien is van een abonnement. Gekmakend dit! Wie heeft er een tip?
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineel