niet normaal deze prijsverhoging

  • 28 May 2023
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Vandaag kreeg ik een email waarin staat dat mijn dalvoordeel op saldo van 45,70 naar 94,70 gaat en dit terwijl je heel vaak in de trein moet blijven staat. Dit maakt een plezieruitje niet leukeri ik overweeg dan  ook om mijn abonnement niet meer te verlengen, wie ervaart dit ook zo ?


3 reacties

Badge +3

De prijs van 94,70 euro duidt erop dat het gaat om een Dal Voordeel-abonnement met Keuzedagen 2e klas. Deze combinatie kostte vorig jaar 87,70 euro. De prijs is dus wel omhoog gegaan, maar met zeven euro, en niet met een kleine 50 euro.

Deze relatief hoge stijging voor uw abonnement komt onder meer doordat NS ervoor gekozen heeft abonnementen voor forenzen juist in prijs te verlagen, in de hoop deze groep te verleiden (weer) de trein te nemen.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi aert1954,

Dal Voordeel met 2e klas keuzedagen kost dit jaar inderdaad € 94,70. Maar vorig jaar was dit € 87,70. Ik vraag me af waar u het bedrag van € 45,70 vandaan haalt.

Badge +3

Dal Voordeel met 2e klas keuzedagen kost dit jaar inderdaad € 94,70. Maar vorig jaar was dit € 87,70. Ik vraag me af waar u het bedrag van € 45,70 vandaan haalt.

Dat lijkt eerder op Dal Vrij, maar dat kostte vorig jaar € 46,00 voor 65+ en dan heb je (logisch) geen Keuzedagen.

Reageer