beantwoord

Niet uitgecheckt met Flex Altijd Vrij

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Goedeavond allemaal,

Vorig jaar in oktober 2021 heb ik een NS Flex Altijd Vrij abonnement aangeschaft.
In verband met 4 weken vakantie heb ik deze op 22 juli 2022 opgezegd.

Vandaag kreeg ik een factuur van de NS dat ik op Rotterdam Centraal 6, 7, 8, 12 en 18 juli niet zou zijn uitgecheckt. Ik ga daar altijd netjes door de poortjes naar buiten met mijn pas dus dit klopt niet.
De ns brengt nu 5 reizen in rekening en dat kost me in totaal 93 euro. 
Ik heb contact gehad met de NS klantenservice maar die zeggen dat ze me daar niet kunnen helpen terwijl ze wel aangaven dat ze de fout zagen. Ze verwezen me door naar Livechat omdat ze me daar wel konden helpen en ik de documenten met bewijzen door kon sturen. Helaas kreeg ik via de chat het volgende antwoord:

“Ik zie dat je ons vandaag nog had
gecontacteerd hierover. Mijn vorige collega had het samen met de
financiële afdeling nagekeken en er was geen restitutie mogelijk. Deze
notitie werd ook achtergelaten in jouw dossier. Er is al vastgelegd dat er
niets teruggegeven mag worden, dus bij deze kan en mag ik ook niets
teruggeven.”

Is er nog iets wat ik dan doen om dit geld terug te krijgen of klopt het dat ze het niet terug hoeven te geven? Ik kan er zelf niets aan doen dat blijkbaar mijn checkuit niet goed geregistreerd is.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Met vriendelijke groet,
Toon

icon

Beste antwoord door Lorena NS 11 October 2022, 21:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Toontje72 en welkom bij de NS Community!
Ik vrees dat er dan iets mis is gegaan in het contact. Als jouw abonnement nog actief was, zouden deze reizen zeker niet in rekening gebracht moeten worden. Ik zou graag met je mee willen kijken. Wil je mij hiervoor een privé berichtje sturen?

Reputatie 6
Badge +2

We hebben gelukkig snel kunnen oplossen.

Waarvoor hartelijk dank!

Reageer