Skip to main content
Antwoord

nieuw abonnement nog niet tussen op te halen bestellingen

  • April 12, 2023
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi! Ik heb net een daluren ns flex abonnement afgesloten, maar ik heb hier geen bevestigingsmail van en hij staat ook niet op mijn ns account. Het geld is wel van mijn rekening afgegaan. Wanneer komt dit er wel tussen te staan? 

Beste antwoord door Tochjo

Hebt u een ingangsdatum in de toekomst gekozen? U kunt het pas op uw kaart laden vanaf die datum en ook dan pas ziet u het abonnement in Mijn NS. Op de ingangsdatum krijgt u daar nog een mail over.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 12, 2023

Hebt u een ingangsdatum in de toekomst gekozen? U kunt het pas op uw kaart laden vanaf die datum en ook dan pas ziet u het abonnement in Mijn NS. Op de ingangsdatum krijgt u daar nog een mail over.


  • Op het juiste spoor
  • April 16, 2023

Goedemiddag, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ingangsdatum is vandaag (16 april) en heb het abonnement 10:43 gekocht, zodat ik 10:50 al met korting kon reizen. 
 

Nu is dit niet verwerkt, zodat ik alsnog het volledige tarief moet betalen. Kan ook niets vinden op de website om dan alsnog later de 40% terug te krijgen (immers al wel betaald).


weet iemand hoe ik de 40% alsnog terug krijg?

 

mvg

 

Joko