beantwoord

nieuwe abonnement en automaten

  • 13 August 2023
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vanmorgen online een nieuw abonnement aangeschaft, er staat dat ik er gelijk gebruik van kan maken. Bij het inloggen op een automaat op het perron bleek dit niet zo te zijn. Jammer. Hoeveel dagen verwerkingstijd wordt er gehanteerd?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 13 August 2023, 11:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Ben70,

Als je een abonnement op een bestaande OV-chipkaart bestelt, gaat het abonnement vrijwel direct in. Het kan wel zijn dat je het abonnement nog moet “ophalen” bij een kaartautomaat op het station. Wat bedoel je met “Bij het inloggen op een automaat op het perron bleek dit niet zo te zijn."?

Overigens wordt bij alle Flex-abonnementen bij het inchecken alleen “Reizen op Rekening Trein” getoond. Je ziet dan dus niet wat voor abonnement je hebt. Dit kun je wel zien in Mijn NS.

Reageer