beantwoord

nieuwe kaart aanvragen omdat oude verkoopt

  • 27 July 2023
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Wat is het lastig om een nieuwe pas aan te vragen voor mijn vrouw, ik heb zelf een nieuwe pas ontvangen onze pas zou 4-9-23 verlopen . Mijn vrouw dacht wat vreemd dat ik nog geen nieuwe pas heb ontvangen en vindt in haar spam een mail over een nieuwe pasfoto . Best raar dat zei een nieuwe foto moet uploaden en ik gewoon met dezelfde foto netjes een nieuwe ontvang. Helaas lukte het niet meer om een nieuwe foto te uploaden want dit moest voor 15 juli gebeuren. Nou dan online een andere pas aanvragen dachten we maar dit is zo lastig dat dit dus niet lukt . Er word op een gegeven moment gevraagd om een koppelcode en zodra we bij onze postcode komen loopt het vast postcode onbekend , via chat word je wederom naar de site gewezen en bellen kom je nergens doorheen zo druk, we hadden samen een NS flex weekend dal van €2,20 per maand voor als we een x met de trein reizen ( best wel makkelijk ) echter hebben we het nu beide stopgezet want alleen reizen gaan we niet doen en een nieuwe pas aanvragen is ook niet te doen . En dat anno 2023 

icon

Beste antwoord door MoDe 27 July 2023, 22:42

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Willem, welkom op de NS Community!

Wat vervelend dat de aanvraag voor een nieuwe OV-chipkaart niet goed verlopen is. Jammer dat de e-mail in de spambox is beland. Helaas kunnen wij geen nieuwe OV-chipkaart aanleveren dit dient te gebeuren via de OV-chipkaart website. Wij kunnen wel de kosten van een nieuwe OV-chipkaart aan je vergoeden omdat het gaat om een verlopen OV-chipkaart en het normaal gesproken automatisch zou gaan. Wij vergoeden alleen een OV-chipkaart als er een actief abonnement op de OV-chipkaart staat.

Reputatie 7
Badge +3

Met weekend dalkorting mag je jouw vrouw meenemen met samenreiskorting. Zij koopt dan een samenreisticket. Als jullie samen willen reizen zou je weekend dal weer kunnen activeren.

Misschien is er in jullie omgeving iemand die jullie kan helpen met het bestellen van een nieuwe ov-chipkaart? Kies voor kaartvernieuwingven vraagt de €7,50 terug aan NS omdat je een actief abonnement had.

Reageer