Skip to main content
Antwoord

nieuwe kaart flex abonnement

  • October 12, 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

flex abonnement afgesloten met aanvraag niet kaart .abonnement geld is al van mijn rekening af gehaald maar ik heb nog steeds niet mijn NS kaart 

Beste antwoord door MoDe

Het duurt ongeveer 5 werkdagen voor je een nieuwe kaart in huis hebt. Als de kaart op de ingangsdatum van het abonnement er niet is, neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.  Je kunt dan ook afspreken hoe reizen die onder het abonnement vallen vergoed kunnen worden.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • October 12, 2022

Het duurt ongeveer 5 werkdagen voor je een nieuwe kaart in huis hebt. Als de kaart op de ingangsdatum van het abonnement er niet is, neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.  Je kunt dan ook afspreken hoe reizen die onder het abonnement vallen vergoed kunnen worden.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • October 12, 2022

Bij NS Flex op een nieuwe kaart is de ingangsdatum (minimaal) 7 dagen na de besteldatum.

Heb je de kaart toevallig eerder, dan kan je ermee op saldo reizen tot de ingangsdatum van NS Flex.