Ik heb al al jaren een voordeelurenkaart NS en mijn OV chipkaart was verlopen en had geen bericht gekregen dat ik die moest verlengen. Nu heb ik recent een nieuwe aangevraagd en ontvangen en de kaart toegevoegd in mijn NS. Afgelopen week weer eens met de trein gereisd maar geen korting gekregen. Nu probeer ik uit te vogelen wat er mis is maar zie helemaal geen abonnement staan! Hoe krijg ik dat voor elkaar want ik betaal jaarlijks voor het abonnement maar zonder korting tijdens de daluren etaal ik dubbel 😞
Antwoord
nieuwe kaart maar abonnement niet zichtbaar en geen korting
Beste antwoord door Daniel
Je moet geen nieuwe kaart bestellen, want dan krijg je wat je nu hebt: een lege kaart. In plaats daarvan had je een kaartvernieuwing moeten aanvragen, dan krijg je een kaart waar je bestaande producten op overgezet zijn.
Voor nu kun je het best contact met de klantenservice opnemen om je bestaande abonnementen aan op je nieuwe kaart te krijgen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.