Dag, Ik heb nog steeds geen nieuwe NS kaart ontvangen, mijn oude kaart is op 03-10-2022 verlopen. IOp 18-11-2022 is mijn abonnement automatisch voor een jaar betaald via een incasso. Ik zou graag een nieuwe kaart ontvangen!
Bladzijde 1 / 1
Als u na de verloopdatum nog geen nieuwe kaart hebt ontvangen, dan is er iets misgegaan met de automatische kaartvernieuwing en moet u zelf uw kaart vernieuwen. Dat kost u 7,50 euro, maar dat bedrag kunt u later terugvragen via de klantenservice van NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.