De NS mailde mij en ik kreeg netjes enkele weken geleden en brief hierover dat het oude weekend vrij-abonnement (bijabonnement) zou komen te vervallen per 1 maart en dat je gebruik kunt maken van een aanbieding geldig voor 1 jaar. De aanbieding heet NS weekend vrij. Nu probeer ik al een tijdje dit abonnement op een bestaande OV-kaart te zetten maar geen resultaat. Technisch zou het niet mogelijk zijn vertelde mij iemand van de klantenservice waardoor je dus 2 OV-kaarten moet gaan gebruiken. 1 voor het OV-studenten abo en 1 voor NS weekend vrij. Dus 2 OV kaarten voor 2 abonnementen. In het verleden heeft dit wel gewerkt dus waarom kan dit nu niet op 1 OV-chipkaart? NS help!
Antwoord
Nieuwe NS flex weekend kan niet samen met OV studenten op bestaande OV kaart
Beste antwoord door Momo
NS Flex werkt niet in combinatie met het Studentenreisproduct. Flex is een reizen op rekening product en het Studentenreisproduct een reizen op saldo product, dat gaat niet samen. Je oude abonnement was ook een reizen op saldo product, dus dat kon wel samen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.