beantwoord

Nieuwe ov kaart, flex niet overgeschreven

  • 22 February 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Beste NS,

 

Mijn oude ov kaart is verlopen,ik heb in mijn NS mijn nieuwe kaart toegevoegd, echter is mijn flex abbonement niet overgezet.

Hierdoor had ik afgelpen zondag geen daluren korting. Komende week ga ik weer reizen. hoe krijg ik het flex abb gekoppeld aan mijn nieuwe kaart en kan ik nog geld terug krijgen van zondag?

 

vriendelijke groet,

Sascha Frauenfelder

icon

Beste antwoord door Robert B 22 February 2023, 18:01

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Heb je bij de aavraag van je nieuwe kaart aangegeven dat het om een kaartvernieuwing ging? Dan zou den je abonnementen op de nieuwe kaart moeten staan.

Zo niet, dan zet het abonnement via Mijn NS (website) op Basis en neem contact op met de Klantenservice om het abonnement te beëindigen want anders krijg je elke maand alsnog facturen.

Het abonnement op je nieuwe kaart kan je zelf opnieuw aanvragen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop

Voor de reis van zondag, zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

Reageer