Ik gebruikte deze zogenaamde (gebruikers)naam omdat ik een half uur bleef zien dat gebruikersnaam in gebruik is, maar dit topic gaat over de mail van NS, niet alleen NS, Maar bijna elk groot bedrijf verschuilt zich achter een firewall genaamd
noreply.ns@ns.nl, of noreply@bedrijfsnaam.nl.
Naar je mail, ze kunnen je alles sturen en dan hebben ze je officieel op de hoogte gebracht maar je kunt nergens op reageren, je hebt geen normale mail van ze en als je de klantenservice belt moet je een uur wachten, ,,, Plus, je hebt toch helemaal geen bewijs tegen hen?
Nu is mijn vrouw de laatste maanden elke keer als ze wil de OV-kaart gebruiken is de OV-kaart geblokkeerd, dan betaalt ze normaal met pinnen of contant en maakt gebruik van het vervoer, mail werkte niet, bellen kostte veel tijd voor niets, dus ik dacht de abonnement op te zeggen en dit was ook een ander verhaal, je kunt het gewoon niet opzeggen, ze willen weten waarom opzeggen en dan hebben ze andere oplossing dan opzeggen.
Ik heb besloten het afgeschreven geld van de bank terug te storten, maar er is een waarschuwing bij het incassobureau,
Wat moet je nu doen als je in mijn schoenen staat?
Sam.