Skip to main content
Antwoord

ns afschrijving

• February 25, 2025
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Ik had een vraag waarom ik in mijn ns niet zie welke facturen ik heb maar maandelijks wordt er 4 keer €40/8/8/16 noem maar op van mijn bankrekening afgeschreven. En deze maand 140€ en €60 en dit is zeker niet normaal, want de reis die ik maak is meestal niet eens boven de 5€ dus wat willen jullie mij hier over uit leggen en ik heb een abonnement waar er 1 keer per maand een factuur binnen moet komen, maar gek genoeg gebeurt dit ..?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Mila.m,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 25, 2025

Hoi Mila.m,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 25, 2025

Je kunt jouw facturen zien als je via de website inlogt bij mijnNS. Via de app kun je geen facturen inkijken

Zie verder reactie van ​@mrfreeze 

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • February 26, 2025

Hi Mila.m! Welkom bij de NS Community. 

Zoals mrfreeze aangaf kun je als reiziger hulp van een andere reiziger krijgen, maar kunnen ze niet met je meekijken naar jouw facturen. Gelukkig kun je wel zelf jouw facturen en banktransacties inzien zoals MoDe aangeeft. Hoe je jouw facturen in kunt zien lees je hier. Mocht je aan de hand van jouw factuur nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice of de vraag hier stellen. Let wel op dat je geen persoonsgegevens op dit openbare platform plaatst.