Skip to main content
Antwoord

NS AFSTUDEER KORTING

  • January 20, 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Hallo,

 

ik heb in november iemand aan de telefoon gehad omdat het activeren van mijn afstudeer dalkorting abbonement niet werkte. Het ging om een storing die langere tijd heeft geduurd. Hij zei dat hij het zal activeren en een kortingscode zal sturen. Nu wil ik weer gaan reizen en zie ik dat ik het abbonement niet heb. Ook de kortingscode heb ik destijds niet gehad. Die heb ik door de vingers gezien. Maar nu wil ik toch graag het abbonement die me in november al is beloofd! 

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.