Ik werk in een klein bedrijfje en vanaf januari krijg ik een NS businesscard met traject vrij abonnement erop.
Ik reis buiten dat traject ook vaak naar mijn vriend die aan de andere kant van het land woont. Ik wil wel graag de voordelen van de 40% korting in daluren willen gebruiken voor die prive reizen maar zou graag willen dat ik daar dan een privefactuur van zou krijgen voor alle kosten/reizen die buiten het traject vallen.
Dus de kosten van het trajectvrij abonnement voor mijn baas.
En de kosten buiten het traject + fiets stallen op rekening voor mijn eigen kosten (het liefst als automatisch incasso van mijn rekening)
Iemand enig idee hoe dit is aan te vragen??
Beste antwoord door Laura NS
Ik heb in de tussentijd toch even uitgezocht hoe dit precies zit, dus ik deel het alsnog graag even met jullie. Er zit geen minimaal aantal medewerkers of abonnementen als voorwaarde vast aan het aan mogen vragen van Traject Vrij gesplitst betalen. De optie Traject Vrij met gesplitst betalen is niet standaard opgenomen in een zakelijke overeenkomst (dit was wellicht het issue bij masd?). De accountmanager NS Zakelijk kan deze optie beschikbaar maken. De contactpersoon van het bedrijf kan hiervoor dan een verzoek voor indienen of dit kan via de zakelijke klantenservice. Wel zal er een nieuwe overeenkomst aangemaakt moeten worden en opgestuurd worden.