Gisteren zou er een nieuwe Spoor/NS dagje uit komen. Na zoeken op de website vond ik deze.
Ik heb geen email met aankondiging gehad. Klopt dit dat er geen bericht meer wordt gestuurd. Volgens mail ict d.d. 1-12-22 zou alles opgelost zijn en zou ik bericht krijgen als er een nieuwe Spoor zou zijn.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb op 22 december om 16:21 een mail gehad van NS over een gloednieuwe wintereditie van NS Dagje Uit-magazine.
Ik heb op 22 december om 16:21 een mail gehad van NS over een gloednieuwe wintereditie van NS Dagje Uit-magazine.
Oh, die 2e mail over Lezen en Luisteren heb ik dan weer niet gehad. Zou NS soms stiekum een blik bij mij binnen hebben geworpen en gezien hebben dat ik al te veel boeken heb? Hoewel, boeken kun je nooit te veel hebben.
Oh, die 2e mail over Lezen en Luisteren heb ik dan weer niet gehad. Zou NS soms stiekum een blik bij mij binnen hebben geworpen en gezien hebben dat ik al te veel boeken heb? Hoewel, boeken kun je nooit te veel hebben.
Ah, daarom heb ik die mail van lezen/luisteren niet gehad. Ook veel boeken en cd's.
Oh ja, CD's zijn hier ook rijkelijk aanwezig, en ook de nodige vinyl LP's. Dat laatste lijkt me overigens wel lastig luisteren in de trein, ik heb ze wel meerdere malen met de trein meegenomen, bv gekocht op de Mega Platen en CD beurs.
Oh, die 2e mail over Lezen en Luisteren heb ik dan weer niet gehad. Zou NS soms stiekum een blik bij mij binnen hebben geworpen en gezien hebben dat ik al te veel boeken heb? Hoewel, boeken kun je nooit te veel hebben.
Had je deze wel gehad? Fijne kerstdagen in ieder geval (voor iedereen)!
Ja, die wel gehad in het Wintercity prijzenfestijn, niet gewonnen. Ik voel me wel vereerd dat het naar mij vernoemd is.
Oh ja, CD's zijn hier ook rijkelijk aanwezig, en ook de nodige vinyl LP's. Dat laatste lijkt me overigens wel lastig luisteren in de trein
Ik herken 't probleem van MoDe wel. Ik krijg werkelijk nooit mails over aanbiedingen of Spoor of wat-dan-ook, terwijl die opties wel aan staan in Mijn NS. Ook geen mail gehad over de Wintercity, maar toen ik me ‘handmatig’ aanmeldde kreeg ik wel de bevestigingsmail en kon ik wel meedoen.
Ik herken 't probleem van MoDe wel. Ik krijg werkelijk nooit mails over aanbiedingen of Spoor of wat-dan-ook, terwijl die opties wel aan staan in Mijn NS. Ook geen mail gehad over de Wintercity, maar toen ik me ‘handmatig’ aanmeldde kreeg ik wel de bevestigingsmail en kon ik wel meedoen.
O, wat fijn dat ik niet de enige ben. Wel balen als je een upgrade voor €2,50 of een meereiskaartje had kunnen gebruiken, die heb je dan gemist (ik ook). Het ligt dan niet aan ons mailadres. Wintercity is zelfs niet met wijzigen in mijnNS naar 3 andere mailadressen gelukt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.