Skip to main content
Antwoord

NS Dal Voordeel plus keuzedagen

• February 6, 2025
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Mail van NS deze week, uitleg voor 60-plussers. 7 keuzedagen in combinatie met NS Dal voordeel voor € 94,70.

Een week eerder schrijft NS voor zo’n abonnement €100,90 af van mijn rekening?

Hoe kan dat nu

Beste antwoord door Floor NS

Hi JOIG! Het Dal Voordeel op saldo abonnement bedraagt € 71,40 en de 2e klas keuzedagen bedragen € 29,50. In totaal kost dit abonnement dus € 100,90. De productinformatie kun je hier vinden. Van welk e-mailadres is het bericht afkomstig? Weet je zeker dat dit bericht van oNS afkomstig is? 

5 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hi JOIG! Het Dal Voordeel op saldo abonnement bedraagt € 71,40 en de 2e klas keuzedagen bedragen € 29,50. In totaal kost dit abonnement dus € 100,90. De productinformatie kun je hier vinden. Van welk e-mailadres is het bericht afkomstig? Weet je zeker dat dit bericht van oNS afkomstig is? 

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 6, 2025

€94,70 was de prijs in 2024, €67,20 voor Dal Voordeel en €27,50 voor de Keuzedagen. Per 1 januari 2025 zijn de prijzen verhoogd en komt het totaal op €100,90.

• Auteur
  • Intercity
  • February 10, 2025

Dan begrijp ik niet dat de NS mij in februari 2025 een mail stuurt met de blijkbaar niet geldige prijs?

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • February 10, 2025

Dan begrijp ik niet dat de NS mij in februari 2025 een mail stuurt met de blijkbaar niet geldige prijs?

De meeste die op dit forum zitten begrijpen dat dan weer wel, omdat NS idioot veel fouten in de communicatie maakt. Als je een dergelijke mail hebt gehad dan moet NS zich daar gewoon aan houden.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • February 10, 2025

De e-mail die is ontvangen betreft de uitkomst van een eerder onderzoek. De uitkomst van dit onderzoek is hier te lezen. Het is dan ook niet gek dat de tarieven van het jaar 2024 hierin zijn benoemd. Wellicht had dit iets duidelijke gecommuniceerd kunnen worden. Dit is aan de betreffende afdeling teruggekoppeld.