beantwoord

ns en ret combinatie abonnement

  • 15 August 2023
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

Mijn dochter moet van Rotterdam naar Utrecht gaan reizen voor school. Bestaat er zoiets als een combinatie abonnement tussen de ret en ns? Of worden dat toch twee aparte abonnementen? Of zijn er nog andere mogelijkheden? 

icon

Beste antwoord door iMark 15 August 2023, 14:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Mijn dochter moet van Rotterdam naar Utrecht gaan reizen voor school. Bestaat er zoiets als een combinatie abonnement tussen de ret en ns? Of worden dat toch twee aparte abonnementen? Of zijn er nog andere mogelijkheden? 

ja bij ret kan een regio abonnement bestellen waar zij vrij kan reizen een korting abonnement gaat niet samen met flex om toch met korting willen reizen met bus zal ze btm van ns flex uit moeten zetten hier staan product met prijs https://www.ret.nl/home/reisproducten/producten-tarieven/maandabonnementen.html#tariffs je kan ook een maand of een jaar afsluiten je kan in een keer betalen of tien termijnen dat bedrag afhankelijk hoe veel zones ze nodig hebt ik hoop hier dat voldoende hebt geholpen 

Reputatie 7
Badge +3

Helaas bestaan er geen combinatie-abonnementen meer. Het worden twee aparte abonnementen.

Reageer