Skip to main content
beantwoord

NS factureert dubbel

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Op mijn laatste factuur staan reizen genoemd die al gefactureerd zijn op de vorige factuur. Is dat een fout van de NS die nu bij iedereen gemaakt is of bij mij alleen?

In mijn geval: op de vorige factuur zijn reizen t/m 7 februari in rekening gebracht en de nieuwste factuur begint (opnieuw) de reizen van 3 februari in rekening te brengen. 

Ik heb een trajectkaart. Er is nu een bedrag (van een reis buiten mijn traject) 2x in rekening gebracht. Dat lijkt me niet correct.

5 reacties

Reputatie 7
Badge

De vraag of dit alleen bij jou speelt kan ik uiteraard niet beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat hiet niet bij iedereen zo is, want bij mij is dat niet het geval.

Goedemorgen NHD, zou je screenshots kunnen delen van de facturen? 

Badge +3

Het kan verklaarbaar zijn, als het om verschillende ritten buiten je traject gaat. Zie een voorbeeld (over een busreis in twee delen) 

 

Ik heb hier telefonisch contact over gehad met een medewerker van de NS en het lijkt toch te kloppen. De vermelding van verschillende vervoerders gaat niet altijd gelijk op en dat heeft in dit geval het verschil gemaakt.

Fijn dat het is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling, NHD!

Reageer