Skip to main content
Antwoord

NS factureert dubbel

  • March 13, 2024
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Op mijn laatste factuur staan reizen genoemd die al gefactureerd zijn op de vorige factuur. Is dat een fout van de NS die nu bij iedereen gemaakt is of bij mij alleen?

In mijn geval: op de vorige factuur zijn reizen t/m 7 februari in rekening gebracht en de nieuwste factuur begint (opnieuw) de reizen van 3 februari in rekening te brengen. 

Ik heb een trajectkaart. Er is nu een bedrag (van een reis buiten mijn traject) 2x in rekening gebracht. Dat lijkt me niet correct.

Beste antwoord door Olav93

De vraag of dit alleen bij jou speelt kan ik uiteraard niet beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat hiet niet bij iedereen zo is, want bij mij is dat niet het geval.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • Antwoord
  • March 14, 2024

De vraag of dit alleen bij jou speelt kan ik uiteraard niet beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat hiet niet bij iedereen zo is, want bij mij is dat niet het geval.


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • March 14, 2024

Goedemorgen NHD, zou je screenshots kunnen delen van de facturen? 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • March 14, 2024

Het kan verklaarbaar zijn, als het om verschillende ritten buiten je traject gaat. Zie een voorbeeld (over een busreis in twee delen) 

 


  • Auteur
  • Intercity
  • May 20, 2024

Ik heb hier telefonisch contact over gehad met een medewerker van de NS en het lijkt toch te kloppen. De vermelding van verschillende vervoerders gaat niet altijd gelijk op en dat heeft in dit geval het verschil gemaakt.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 21, 2024

Fijn dat het is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling, NHD!