Skip to main content
beantwoord

ns flex 1e klas

  • February 24, 2022
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Gisteren twee collega's van ns aan de lijn gehad: probleem niét opgelost!!

Ik zie nog steeds 2e klas ipv 1eklas

Beste antwoord door Lorena NS

Hoi StephT

Ik begrijp hieruit dat je inmiddels al wel contact hebt gehad en dat het probleem is opgelost. Klopt dat? Onze klantenservice kan nog wel voor je nakijken op welke klasse het abonnement op dit moment staat. 

4 reacties

  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 24, 2022

Moest blijkbaar toch 'produkt ophalen' - vreemd overigens want heb ns flex bijna een jaar- maar niets op te halen inzake nsflex. Staat nog steeds 2e klas id productomschrijving op mijn kaart!


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2022

Hoi StephT

Ik begrijp hieruit dat je inmiddels al wel contact hebt gehad en dat het probleem is opgelost. Klopt dat? Onze klantenservice kan nog wel voor je nakijken op welke klasse het abonnement op dit moment staat. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 24, 2022

Bij NS Flex maakt het niets uit wat er bij producten op je kaart staat. Wat er in Mijn NS (website) staat telt, en dat staat op je kaart als Reizen op Rekening NS (trein).

Waarschijnlijk gaat het om het product Reizen op Saldo NS, met daarbij een klasse. Dat doet verder niets als je NS Flex hebt.


  • Reisleider**
  • February 25, 2022

Ik weet niet waar het hier om gaat, maar bij inchecken bij Arriva Limburg bijvoorbeeld verschijnt op het poortje in Nijmegen altijd “Reizen op rekening 2de klas”, ook als je Flexabonnement 1ste klas is. (“Logisch”, want de klasse staat bij Flex niet op de kaart.) Maar zeer verwarrend natuurlijk voor wie zich er niet uitgebreid over heeft ingelezen. Er zou daar gewoon geen melding over een klasse moeten verschijnen.