beantwoord

ns flex

  • 21 October 2022
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

ik heb sinds 18 oktober 2022 ns flex aangevraagd, heb netjes de 10 euro betaald, maar tot de dag van vandaag nog geen mail gehad om mijn product te kunnen laden op mijn ov chipkaart. kan iemand mij wegwijs maken waar ik terecht kan om dit afgerond te krijgen? 

icon

Beste antwoord door Thom 21 October 2022, 23:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is overigens nu 21 oktober en na een week zou het er moeten zijn als er een nieuwe kaart bij komt. De bevestiging voor de aanvraag is er nagenoeg direct. Heeft u het op een oude gezet, dan zou het er ook meteen moeten zijn. Neem na een week contact op met Klantenservice. 030 7515155. Ze zijn er 24/7, ook nu.

Overigens had u beter een Dalvoordeelabonmement kunnen nemen voor €5,10. Na een maand weer opzeggen en dan was u goedkoper uitgeweest en had u daarnaast nog een maand met 40 procent korting kunnen reizen.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je flex op een nieuwe kaart aangevraagd of op een bestaande kaart? Wat is de ingangsdatum was dat 18 oktober?

Wij kunnen op dit reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt het beste het advies van @Thom volgen.

dal werkt voor mij niet, want ik werk maandag tot zaterdag, maar dus maandag tot vrijdag reis ik meestal in de spits naar en van het werk en laad dus nu meestal mijn ov vooraf op, maar met flex is het dus achteraf eenmalig betalen, via automatische incasso, ik heb de abonnement aangevraagd op mijn al in bezit hebbende ov pas, ben elke gegaan naar het station om te kijken als het product er al is, maar niks tot nu toe. 

maar zal de klantenservice morgen dan wel bellen. 

Heb je dan ook 18 oktober gekozen als ingangsdatum? Als je een ingangsdatum verder in de toekomst hebt gekozen, dan krijg je pas op de ingangsdatum een e-mail over het activeren van NS Flex. 

Het is overigens nu 21 oktober en na een week zou het er moeten zijn als er een nieuwe kaart bij komt. De bevestiging voor de aanvraag is er nagenoeg direct. Heeft u het op een oude gezet, dan zou het er ook meteen moeten zijn. Neem na een week contact op met Klantenservice. 030 7515155. Ze zijn er 24/7, ook nu.

Overigens had u beter een Dalvoordeelabonmement kunnen nemen voor €5,10. Na een maand weer opzeggen en dan was u goedkoper uitgeweest en had u daarnaast nog een maand met 40 procent korting kunnen reizen.

Nee hoor, ik heb precies hetzelfde. Tot drie keer toe gebeld met de ns om mijn dal abonnement op mijn ov kaart te zetten. Het gebeurd gewoon niet, ondanks de mail die ze versturen dat ik het heb besteld.

Heb je dan ook 18 oktober gekozen als ingangsdatum? Als je een ingangsdatum verder in de toekomst hebt gekozen, dan krijg je pas op de ingangsdatum een e-mail over het activeren van NS Flex. 

ja had niet opgelet op mijn aangegeven “ingangsdatum” dus ik kreeg het ook echt die ochtend.

Reageer