ik heb sinds 18 oktober 2022 ns flex aangevraagd, heb netjes de 10 euro betaald, maar tot de dag van vandaag nog geen mail gehad om mijn product te kunnen laden op mijn ov chipkaart. kan iemand mij wegwijs maken waar ik terecht kan om dit afgerond te krijgen?
Antwoord
ns flex
Beste antwoord door Thom
Het is overigens nu 21 oktober en na een week zou het er moeten zijn als er een nieuwe kaart bij komt. De bevestiging voor de aanvraag is er nagenoeg direct. Heeft u het op een oude gezet, dan zou het er ook meteen moeten zijn. Neem na een week contact op met Klantenservice. 030 7515155. Ze zijn er 24/7, ook nu.
Overigens had u beter een Dalvoordeelabonmement kunnen nemen voor €5,10. Na een maand weer opzeggen en dan was u goedkoper uitgeweest en had u daarnaast nog een maand met 40 procent korting kunnen reizen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.