Ik wil graag mijn dal voordeel abonnement laten veranderen naar en NS Flex, altijd voordeel en krijg de volgende bericht: Er zijn momenteel geen NS Flex abonnementen beschikbaar. Is dat een tijdelijk storing of is t niet meer mogelijk deze soort transacties via NS.nl te kunnen voltooien?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze NS Community Isacorlang. Ik zie de melding ook, maar deze verdwijnt na 5 seconden en zie ik de abonnementen. Doe je dit wel via de webbrowser? Via de app is dit niet mogelijk.
Ik doe via de webbrowser wel en op het moment dat er alle mijn gegevens opgehaald zijn en op bestel klick, dan blijft hij urenlang “aan het denken”dus ik kom eigenlijk niet verder dan dat.
Alles opgelost, na 5 uur geprobeerd is t mij gelukt! Ipv met de computer gewoon deze keer met ipad geregeld.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.