beantwoord

NS Flex

  • 5 December 2022
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb donderdag een NS flex abonnement besteld. Hier heb ik ook bevestiging van gekregen maar toen ik deze wilde ophalen stond dit niet klaar. Er stond reizen op rekening klaar maar naar mijn weten krijg ik hiermee geen korting? Hoe kan dit en wat moet ik nu doen? 

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 5 December 2022, 15:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Reizen op rekening is inderdaad het product dat je moet hebben.

Je kunt bij de automaat niet zien welk Flex abonnement je hebt, maar enkel dat je Flex (reizen op rekening) hebt.

In je Mijn-NS omgeving kun je vervolgens onder producten zien op welk abonnement je reist.

Reputatie 7
Badge +1

Als aanvulling op bovenstaande: Zodra NS Flex op de ov-chipkaart staat, hoef je niet meer langs de automaat na het wijzigen van je Flex abonnement naar een ander Flex abonnement of Flex basis (geen abonnement). De wijziging gaat namelijk direct in.

Reputatie 7
Badge +1

En je krijgt ook nooit wat anders als dat RoR te zien op de screens etc-dus je kunt ook nu nooit meer meteen checken (als je bvb off-peak hebt) of je nou wel of niet nog net wel/niet binnen de tijd was e.d.

Reageer