Skip to main content

goedemiddag, ik heb een abonnement aangesloten voor 5,60, ik reed in de daluren, maar de korting werkte nog steeds niet

Goedemiddag lashchevskyi en welkom bij de NS Community.

Heb je het NS Flex abonnement ook al geactiveerd bij een kaartautomaat zoals is geïnstrueerd in de e-mails die je hebt gekregen? Als je dat nog niet gedaan hebt dan klopt het dat de korting niet werkt.

Mocht je het abonnement al wél hebben geactiveerd, dan zou ik willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie. Ze zijn telefonisch bereikbaar, via Social Media en chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails.


Een andere mogelijkheid is nog dat je voorafgaand aan de reis in de daluren, nog een andere reis hebt gemaakt die in de spits is begonnen. Dan blijft het eerdere tarief gelden, ook als je uit- en weer incheckt. Pas als er meer dan 35 minuten tussen uit- en incheck zit, start er een nieuwe reis met bijbehorend tarief.


Reageer