beantwoord

NS flex altijd vrij maar toch op saldo als ik incheck

  • 30 March 2023
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb sinds 26-03-2023 een NS flex altijd vrij abonement. op mijn ns staat dat er geen product op te halen is, maar mijn OV kaart blijft toch op saldo inchekcen en dit blijft van mijn rekening afgeschreven worden.

hoe kan ik dit oplossen, het abonement staat al op de juiste kaart en zou moeten werken.

icon

Beste antwoord door MoDe 30 March 2023, 13:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat heb je als ingangsdatum? Was dat 26-3-23? Flex als nieuw product is pas op te halen op de ingangsdatum.

Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt 't het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

ingangs datum is de 26ste, en volgens mijn ns is er geen product op te halen voor de kaart. ik zal met de klanten service contact opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

ingangs datum is de 26ste, en volgens mijn ns is er geen product op te halen voor de kaart. ik zal met de klanten service contact opnemen.

Je had al flex? Dan valt er niets op te halen. Maar vreemd dat je dan op saldo reist.

Badge +3

Ik zou eerst maar eens bij een automaat (station, supermarkt e.d.) kijken of je nog iets moet bevestigen.

In Mijn NS staat volgens mij nooit iets over (Flex) bestellingen, maar bij een automaat staat het wel degelijk klaar (onlangs nog meegemaakt).

Reageer