beantwoord

NS Flex Dal Voordeel

  • 18 April 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Beste,

Ik heb in de maanden januari/februari gebruik gemaakt van de NS Flex Dal Voordeel, maar deze heb ik stopgezet via een automaat op het station, omdat ik weer gebruik ben gaan maken van mijn studentenov (ik heb een weekabbonement). Het Flexabbonement staat er ook niet meer tussen als ik dit check bij een paal op het station, maar ik krijg nu toch een rekening hiervan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit abbonement volledig afsluit?

Groet,

Olivia 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 18 April 2023, 15:00

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi OliviaGeerdink, en welkom op de NS Community!

Als je het abonnement niet meer ziet staan in je Mijn NS-account, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen je abonnement volledig beëindigen.

Reputatie 7
Badge +3

Als NS Flex daadwerkelijk is stopgezet en bij een automaat van de kaart is verwijderd moet dat ook te zien zijn bij “Mijn producten”. Je ziet dan staan Reizen op Saldo plus de transactie van het verwijderen van Flex (Reizen op Rekening) van de kaart. 

 

 

Badge +3

Ik zou even in Mijn NS (website) kijken naar de specificatie van de factuur. Wellicht is het een (late) verrekening van abonnements- of reiskosten, of iets met OV-fiets of Stallen op Rekening?

Reputatie 7
Badge +3

Een late verrekening van reiskosten zou inderdaad kunnen. Soms kan het wel 3 weken duren voor reizen in de reishistorie zichtbaar zijn en als dat het geval is komen de kosten ervan ook later op een factuur, en dat kan dan een factuur van een maand later zijn. Op de factuur zelf zie je dan de datum van reizen. 

Reageer