beantwoord

NS Flex Dal Voordeel abonnement

  • 28 September 2022
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Hallo, ik heb een NS Flex Dal Voordeel abonnemnt; nu kreeg ik een schrijven dat de voorwaarden gaan veranderen; en ik vind dat eerlijk gezegd niet duidelijk uitgelegd; wat verandert er voor mij concreet?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 28 September 2022, 14:58

Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op de NS Community, Berhumeul.

Als je NS Flex Dal Voordeel hebt verandert er voor jou niks. Dit geldt alleen voor abonnementen waarmee op saldo gereisd wordt.

Hoi!

Mijn vraag is eigenlijk een beetje vaag! Bij mijn subscriptie staat dat ik 10,20 moet betalen ipv 5,10. Ik heb ns flex dus mijn vraag is of iemand weet hoe dit komt of dat het mogelijk is dat ik twee abonnementen heb?

liefs!

Badge +3

Dat tellertje is al jaren stuk. Het toont regelmatig onjuiste abonnementskosten, in het bijzonder na de wijziging van een abonnement. Negeer het getoonde bedrag van 10,20 euro. Op de factuur zal het juiste bedrag komen te staan, dus 5,10 euro.

Inchecken moet voor 16.00, maar als je eerst reist met een andere vervoerder dan ns en daarna in de spitsuren overstapt op ns, krijg je dan wél  je 40% korting op deze reis? 

Badge +3

Bij NS Flex-abonnementen geldt ook bij een overstap naar een andere vervoerder het tijdstip van inchecken bij de eerste vervoerder. Bij reizen op saldo wordt gekeken naar het tijdstip van inchecken bij de nieuwe vervoerder. Zie deze pagina onder het kopje “Is de eerste check-in ook bepalend wanneer je overstapt van treinvervoerder?".

Hebt u een NS Flex-abonnement, dan is het antwoord op uw vraag dus ja.

Tochjo & Aurora NS, allen bedankt voor het heldere antwoord. 😁👍

Reageer