Skip to main content
Antwoord

NS Flex Dal Voordeel abonnement

  • January 26, 2024
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Het lukt niet om een NS Flex Dal Voordeel abonnement te sluiten. ik krijg het bericht: "Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer"

Beste antwoord door MoDe

Je kunt het beste dan even bellen naar de klantenservice als het snel wilt hebben of via chat, Facebook of X contact opnemen.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 26, 2024

Je kunt het beste dan even bellen naar de klantenservice als het snel wilt hebben of via chat, Facebook of X contact opnemen.


  • Op het juiste spoor
  • January 29, 2024

Ik heb een NS Flex Dal Voordeel abonnement vandaag afgesloten. Moet ik deze nog activeren bij een NS automaat. KAN IK REIZEN MET MIJN OV chip EN HOE GAAT DAT MET MIJN MEEREIZENDE PARTNER?

 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • January 29, 2024

Hoi herman martend,

Als je al een Flex-abonnement had, hoef je het niet te activeren. Als je deze nog niet had, moet je inderdaad nog de ‘Bestelling ophalen’ bij een kaartautomaat, tenzij je het abonnement op een nieuwe OV-chipkaart hebt besteld. Dan is het al van tevoren geactiveerd.

Je kunt daarna direct in- en uitchecken met je OV-chipkaart, de korting wordt automatisch toegepast.

Zie voor de Samenreiskorting voor je partner deze pagina: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html