Het lukt niet om een NS Flex Dal Voordeel abonnement te sluiten. ik krijg het bericht: "Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer"
Je kunt het beste dan even bellen naar de klantenservice als het snel wilt hebben of via chat, Facebook of X contact opnemen.
Ik heb een NS Flex Dal Voordeel abonnement vandaag afgesloten. Moet ik deze nog activeren bij een NS automaat. KAN IK REIZEN MET MIJN OV chip EN HOE GAAT DAT MET MIJN MEEREIZENDE PARTNER?
Hoi herman martend,
Als je al een Flex-abonnement had, hoef je het niet te activeren. Als je deze nog niet had, moet je inderdaad nog de ‘Bestelling ophalen’ bij een kaartautomaat, tenzij je het abonnement op een nieuwe OV-chipkaart hebt besteld. Dan is het al van tevoren geactiveerd.
Je kunt daarna direct in- en uitchecken met je OV-chipkaart, de korting wordt automatisch toegepast.
Zie voor de Samenreiskorting voor je partner deze pagina: https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.