Skip to main content

Dag!

 

Ik ben sinds september afgestudeerd en heb ook netjes mijn studenten-ov opgezegd. Sinds die tijd probeer ik het NS-flex abonnement op mijn pas te zetten via de website, maar helaas zonder succes. Elke keer als ik alles invul en op ‘Gegevens controleren’ druk dan staat er dit:

Sorry!

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer.”

 

Dit heb ik om de week elke keer opnieuw geprobeerd maar de site blijft hetzelfde aangeven.. Omdat ik op het moment veel met NS reis vanwege m’n nieuwe baan, ben ik erg veel geld kwijt aan reiskosten wat erg vervelend is aangezien ik ook veel in de daluren moet reizen. Mijn vragen hierover zijn:

Met wie kan ik hiervoor het beste contact opnemen?

En kan ik het geld terugkrijgen (wat ik eigenlijk extra heb betaald) omdat dit probleem niet aan mij ligt en ik het wel meerdere malen heb geprobeerd?

 

Alvast bedankt!

Groetjes, Zahra

Neem contact op met de NS Klantenservice. Of je het geld terug kan krijgen betwijfel ik, maar nooit gevraagd is altijd mis.


Reageer