Beste iedereen,
Gisteren probeerde ik het abonnement ‘NS Flex Dal Voordeel’ voor studenten te bestellen. Het gaat om de actie om na je afstuderen 1 jaar lang gratis NS Flex Dal Voordeel te kunnen gebruiken. Ik vond deze actie op deze website: https://www.ns.nl/studenten/afgestudeerd
Nu heb ik herhaaldelijk geprobeerd om dit abonnement te bestellen, maar iedere keer komt er een foutmelding: “Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0023)”.
Ik heb al contact gehad met de klantenservice die mij adviseerde om een andere browser te gebruiken en de cookies te verwijderen. Beide heb ik gedaan maar zonder resultaat.
De achtergrondinformatie is dat ik nog steeds studeer maar (helaas) geen recht meer heb op het studentenreisproduct omdat dat maar 4+1 jaar geldig is. Ik wil vandaag van Apeldoorn naar Maastricht reizen. Dat is uiterst prijzig zonder korting, vooral als student in deze tijden.
Ik voldoe overigens gewoon aan de voorwaarden van deze actie: ik heb mijn studentenreisproduct stopgezet en dat is niet meer dan 6 maanden geleden. Ja, ik heb het zeker weten stopgezet bij een automaat.
Ik hoor graag van jullie voor hulp. Ik denk dat andere studenten ook last van dit probleem kunnen hebben.