NS Flex Dal voordeel koppelen | NS Community
beantwoord

NS Flex Dal voordeel koppelen

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Ik heb twee dagen geleden een Flex Dal voordeel abonnement gekocht voor 5,60 per maand. Nu probeer ik al twee dagen bij de NS automaten mijn bestelling op te halen op mijn huidige OV kaart, maar er staat steeds dat er geen bestelling is om op te halen. Hoe kan ik checken of het abonnement geladen is op mijn OV chipkaart.

Op mijn huidige OV chipkaart stond eerst een studenten week abonnement maar die heb ik tijdelijk stop gezet. 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 3 January 2023, 17:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb jij studentenov al van jouw kaart gehaald? Wat is de ingangsdatum van flex en heb je al een mail gehad dat deze klaar staat? Flex is pas op te halen op de dag dat het abonnement ingaat.

Je kunt in MijnNS zien welke producten je hebt.

Reputatie 6

Hey Isabel7. Welkom bij de NS Community.

MoDe heeft gelijk in het feit dat het pas op te halen is wanneer het product ingaat. Als dat hier niet van toepassing is raad ik je aan om contact op te zoeken met de klantenservice om hier verder naar te laten kijken!

Badge +3

Op welke datum heb je het SRP gepauzeerd (handeling bij automaat)? Kan goed zijn dat NS Flex er toen meteen bij gezet is, dit gebeurt met name in supermarkten.

Kijk (met een OV-chip account) op https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-en-gebruik/kaartinformatie.htm bij Producten. Zie je daar Reizen op Rekening NS (trein en bus/tram/metro) dan heb je NS Flex. Als er nog een Reizen op Saldo NS product bij staat, dat doet helemaal niets en kan je negeren.

Reageer