NS flex dal voordeel voor afgestudeerden | NS Community
beantwoord

NS flex dal voordeel voor afgestudeerden

  • 6 September 2022
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi,

Ik probeer al 4 dagen om NS flex dal voordeel voor afgestudeerden te bestellen op de website, maar wanneer ik moet betalen krijg ik steeds de foutmelding dat “betalen niet mogelijk is”. Ik heb zaterdag meteen al gebeld naar de klantenservice en zij zeggen blijven proberen. Ook ben ik op Utrecht centraal in de service winkel geweest en zij konden helaas ook niks voor mij doen (wel tijdelijk reisrecht met 40% korting gekregen voor iig deze week gelukkig). Bij de chat krijg ik niemand te pakken. Is er iemand die wel kan helpen?

Groet, Evelien

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 September 2022, 17:16

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo EvelienScissor en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt. Er is geen storing gaande waardoor dit komt. De bestellingen komen ook gewoon bij ons binnen. Heb je al een andere browser of apparaat geporbeerd voor deze bestelling?

Hoi @Erryt NS,

Dank voor je antwoord! Aan de telefoon zeiden ze destijds wel dat er een storing was, maar ik werd voor mijn gevoel ook vrij snel afgepoeierd met “blijf proberen”, dus het zal ook wel druk geweest zijn.

Na het lezen van je berichtje heb ik het nog een keer op de laptop via firefox geprobeerd, zoals ik eerder ook deed, maar dat lukte niet. Toen de ipad er bij gepakt en daar lukte het wel! Erg blij dat het voor de nieuwe week gelukt is, scheelt toch een hoop die 40%.

Dankjewel!!

Reageer