beantwoord

NS flex dal vrij

  • 2 February 2023
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Beste,

Mijn naam is Quynh Anh Do en ik heb een vraagje over mijn abonnement NS flex dal vrij. Ik heb vorig jaar dit abonnement aangevraagd en ik betaal maandelijks 119 euro of meer. Ik ben mijn Ov chipkaart met die abonnement kwijt geraakt en ik heb naar een van de NS medewerker gebeld en ze hebben voor mij geblokkeerd, omdat ik niet zeker weet of het wel is geblokkeerd of niet.

Ik heb vorig week een nieuwe persoonlijk kaart aangevraagd maar er staat nog geen abonnement op. Ik heb ook nog een van een ander medewerker bij de NS besproken en die zei dat ik moet paar dagen wachten tot dat mijn abonnement is overgezet. Is dat wel zo? of hoe zit dat precies. Want ik wil met mijn NS flex dal vrij abonnement doorreizen.

Met vriendelijke groet,

Quynh Anh

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 February 2023, 14:52

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Auynh Anh en welkom bij de NS Community.

De Community is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Gebruikers hier hebben geen toegang tot jouw klantgegevens en kunnen dus ook niet zien wat er precies is gedaan of besproken met onze Klantenservice. Ik kan dat ook niet inzien.

Als je een vraag hebt over iets wat is gedaan door de Klantenservice, dan kun je het beste contact op nemen met de Klantenservice. De Community kan je hier niet mee helpen.

Reageer