beantwoord

NS Flex dal wijzigen

  • 2 June 2022
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Hi All,

Even een vraag ik heb nu een NS Flex dal en ga volgende maand 7,5 week op vakantie kan ik mijn abonnement tijdelijk deze periode pauzeren? en vanaf wanneer kan/moet ik dit precies doen?

Alvast dank.

Gr,

Jip

icon

Beste antwoord door Thom 2 June 2022, 13:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u Flex heeft zet u het abonnement om naar Flex Basis. Dat abonnement kost niets en u wijzigt na zeven weken gewoon weer naar uw huidige abonnement.

Effectief is dit pauzeren. U kunt echter pas omzetten naar Flex Basis als u uw Dalvoordeel  een maand heeft. Veelal zal dat wel zo zijn als u volgende maand op vakantie gaat, maar u moet dit even zeker weten. 

Als u Flex heeft zet u het abonnement om naar Flex Basis. Dat abonnement kost niets en u wijzigt na zeven weken gewoon weer naar uw huidige abonnement.

Effectief is dit pauzeren. U kunt echter pas omzetten naar Flex Basis als u uw Dalvoordeel  een maand heeft. Veelal zal dat wel zo zijn als u volgende maand op vakantie gaat, maar u moet dit even zeker weten. 

Hi Thom,

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb het abonnement al een tijd :) Dus stel ik ga morgen op vakantie en zet hem vandaag op Flex basis dan is het direct geactiveerd of gaat hier nog een tijd overheen?

 

Alvast dank.

 

Gr,

Jip

Reputatie 7
Badge +4

Let wel op: als u het omzet, gaat dat nagenoeg meteen in, het is secondenwerk. Formeel als u de bevestigingsmail heeft ontvangen, maar dat is echt binnen een kwartier en meestal binnen een minuut. U heeft dan dus ook meteen geen korting meer. Wijzigen kan alleen op het moment zelf en niet vooraf.

Dus als u morgen geen tijd heeft, kunt u het nu doen, maar u betaalt wel direct vol tarief als u toch nog gaat reizen. U krijgt nog een evenredig deel van de vooraf betaalde abonnementskosten terug, maar dat zal met Dalvoordeel niet in de papieren lopen. ;-)

Super Thom ik weer genoeg.

Hartelijk dank.

Reageer