beantwoord

ns flex daluren abonnement van 119 euro

  • 26 February 2024
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

pjoeter heeft een vraag

hallo, ik ben eenederlander die in brazilie woont en heb ook een nederlandse bankrekening.en ben getrouwd met een brazilieaanse vrouw.

ik ben van plan om in juli naar nederland te komen met haar voor 28 dagen. kan ik dan voor ons beiden ieder een flex daluren abonnement kopen voor één maand?

ik heb gelezen dat je na de eerste maand het abonnement pas op kan zeggen. maar als ik dat doe wordt er dan toch weer twee keer een maandbedrag afgeschreven ? wat uiteraard zonde zou zijn. want dan zijn we al weer terug in brazilie. en wat heb je zoal nodig om zo´n abonnement aan te vragen ? foto´s ??

als dit niet zou kunnen wat zouden jullie me dan aanraden om te doen ??

vriendelijk bedankt,

pjoeter

icon

Beste antwoord door Thom 26 February 2024, 19:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ja, maar het is iets meer gedoe. Probeer het abonnement voor u en uw vrouw te kopen en dan geeft u het Nederlandse adres van een vriend, familielid of kennis op. Daar gaat de kaart naar toe. Het is verder ook nodig dat het met een iBAN nummer wordt betaald.

U hoeft er niet langer dan een maand aan vast te zitten. Zeg het meteen nadat de geldigheid voor die maand is verlopen op, dat kan zeer snel via het Internet, dan hoeft u geen tweede termijn te betalen. Mocht u een dag te laat zijn of zo, dan krijgt u een evenredig deel terug. U krijgt nooit met een extra niet gebruikte termijnbetaling te maken als u opzegt.

 

Korter dan een maand kan dus niet.

Reageer