Ik heb een OV chipkaart en een Flex Daluren Abonnement besteld (en betaald). In MijnNS staan geen op te halen producten, maar als ik op de NS website een reis tijdens daluren wil kopen dan krijg ik alleen de keuze om de volle prijs te betalen en geen mogelijkheid om een daluren ticket te kopen. Daar staat alleen bij “besteld flex daluren”. Maar dat abonnement heb ik al??
Met een abonnement kun je geen losse tickets met korting kopen, de korting van je abonnement krijg je door in te checken met de OV-chipkaart waar het abonnement op staat. Bij een incheck tijdens de daluren wordt het daltarief berekend.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie. En moet ik dan saldo op mijn kaart hebben of wordt dat via mijn automatisch bank machtiging geregeld?
Hoi Koti1969,
Bij Flex-abonnementen heb je geen saldo meer nodig. Alle kosten worden maandelijks gefactureerd en automatisch van je bankrekening afgeschreven.
Met Flex reis je op rekening, niet op saldo. Je ontvangt eens per maand een factuur voor je abonnementskosten en gemaakte reiskosten, dit wordt automatisch van je rekening afgeschreven. Je hoeft geen saldo te laden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.