Ik heb op 4 sept NS Flex Dal Voordeel gestart en betaald. Op mijn reizen op 4 sept is de 40% direct toegepast, zo zag ik online. Ik heb na mijn reizen op 4 sept het Automatisch Opladen weer aangevraagd omdat ik dit prettiger vind dan op rekening reizen en ik zo ook na uitchecken zie hoeveel mijn reis heeft gekost. Vandaag 8 sept zie ik dat het 40% korting product (NS Flex) niet meer op mijn kaart staat en ik dus blijkbaar 2 lange treinreizen heb gemaakt zonder korting! Hoe kan dit?
NS Flex en Automatisch opwaarderen
Beste antwoord door Laura NS
Heb je Dal voordeel flex voor het eerst genomen en deze bij een automaat op de kaart gezet om te activeren?
Als je Dal voordeel op saldo wilt, dan kun je het beste telefonisch (snelst) via chat, Twitter of Facebook contact op nemen met NS klantenservice. Zij kunnen dan flex voor jouw omzetten naar Dal voordeel.
Als je van NS Flex naar Reizen op Saldo wil gaan, dan is het nodig NS Flex eerst door Klantenservice te laten beëindigen, dat bevestigen bij een automaat, en daarná zelf of via Klantenservice Dal Voordeel (ROS) te bestellen.
(DVD ROS bestellen kan natuurlijk ook direct i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart, omdat die dan toch gratis is. Dan kan dat naast het beëindigen van NS Flex op de huidige kaart.)
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.